Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον που “τρέχει” με γρήγορους ρυθμούς, η αποτελεσματικότητα και η ταχύτητα είναι πιο κρίσιμες από ποτέ. Για τους οργανισμούς που θέλουν να παραμείνουν μπροστά, η αυτοματοποίηση δεν είναι απλώς μια επιλογή, είναι ανάγκη. Εδώ έρχεται το Microsoft Power Automate στο προσκήνιο, προσφέροντας ισχυρές λύσεις που έχουν σχεδιαστεί για τη βελτίωση της παραγωγικότητας […]
Η Protogramma Informatics θα συμμετέχει στην Beyond 2024. H BEYOND είναι μια διεθνής έκθεση ψηφιακής τεχνολογίας και καινοτομίας που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στη Θεσσαλονίκη. Αποτελεί σημείο συνάντησης των πιο λαμπρών μυαλών της περιοχής, των πιο καινοτόμων εταιρειών, αλλά και τεχνολογιών αιχμής, φιλοδοξώντας να γίνει η κορυφαία διοργάνωση του είδους της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, τη Μεσόγειο […]
Σε μια εποχή όπου οι παραβιάσεις δεδομένων, οι επιθέσεις ransomware και οι τυχαίες απώλειες δεδομένων γίνονται όλο και πιο συχνές, η σημασία μιας ισχυρής στρατηγικής δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας δεδομένων δεν μπορεί να υπερτονιστεί. Για τις επιχειρήσεις, οι συνέπειες της απώλειας δεδομένων μπορεί να είναι καταστροφικές, από λειτουργικές διαταραχές έως σοβαρές οικονομικές απώλειες και ζημία στη […]
Σε μια εποχή όπου η τεχνολογία είναι η ραχοκοκαλιά της επιχειρηματικής επιτυχίας, το cloud computing αναδεικνύεται ως φάρος αποτελεσματικότητας, επεκτασιμότητας και καινοτομίας. Για τις μικρές επιχειρήσεις, η μετάβαση στο cloud δεν αντιπροσωπεύει απλώς μια αλλαγή στη στρατηγική πληροφορικής, αλλά ένα μετασχηματιστικό ταξίδι προς τη λειτουργική αριστεία και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αυτό το άρθρο διερευνά τα […]
Από το 2006, όταν και η ηλεκτρονική τιμολόγηση θεσμοθετήθηκε νομοθετικά, ένας αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων άρχισε να υιοθετεί αυτή τη μέθοδο, καταγράφοντας εμφανείς μειώσεις στα λειτουργικά και διαχειριστικά έξοδα, καθώς και στον χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση των διαδικασιών τιμολόγησης. Η εισαγωγή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ανταλλάσσουν ηλεκτρονικά τα παραστατικά με τους […]
Στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, η διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες (CRM – Customer Relationship Management) αποτελεί κεντρικό πυλώνα για την ανάπτυξη και την επιτυχία μιας επιχείρησης. Το CRM δεν είναι απλώς μια τεχνολογική λύση ή ένα λογισμικό· είναι μια επιχειρησιακή φιλοσοφία που επικεντρώνεται στην καλλιέργεια και την ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες, με […]